Ara parlo jo I3A periquitos
24/03/23Avui els periquitos hem explicat el que hem après del reciclatge.
Cliqueu a l’enllaç per veure-ho:
Esperem que us agradi!
Avui els periquitos hem explicat el que hem après del reciclatge.
Cliqueu a l’enllaç per veure-ho:
Esperem que us agradi!
La setmana passada van fer un experiment amb aigua, api i colorant de diferents colors.
Vam pensar què podíem fer amb això: posar aigua en uns pots, tirar colorant, barrejar i posar una branqueta d’api a cada pot.
Què passarà? L’api es tornarà del color que tingui el colorant.
Què va passar finalment: només es va posar del color del colorant la planta amb colorant blau. Pensem que la branca de les altres plantes era massa gruixuda i que tenien poques fulles i per això no va acabar de pujar bé el color.
Per què va passar? Perquè l’aigua puja per la planta per alimentar-la, però com que l’aigua és transparent, no es veu, però ara amb el colorant si es pot observar.
Clicant a la foto podeu veure tot el procés.
Benvolgudes famílies,
En el darrer Ara Parlo Jo les nenes i nens de 3rB van parlar de les activitats que feien a Espais d’Aprenentatge, un moment en el que comparteixen experiències amb companys de 4rt i mestras i mestres també diferents. Us convidem a veure l’explicació… Llegeix més»
Els Tucans hem fet l’Ara parlo jo i hem fet la Rima del pollet de la Tamara Chubarovsky.
Mireu què bé que ho hem fet!
https://youtube.com/watch?v=C9DSlYg8UHk&feature=share
Benvolgudes famílies,
Al següent enllaç trobareu l’últim APJ dels Pingüins. Esperem que us agradi!
Benvolgudes famílies,
En el següent enllaç teniu totes les fotos de la sortida de divendres passat a Can Montcau.
Durant aquesta setmana els i les alumnes de Primària hem fet uns tallers d’espelmes i sabó.
L’espai d’emprenedoria va organitzar aquests tallers amb la Cooperativa Apindep que és una cooperativa de consum i usuaris de caràcter social i sense ànim de lucre. Ofereixen serveis a la dependència, i està formada per persones amb diversitat funcional i familiars de primer i segon grau.
Els grans vam ajudar als petits a omplir els motlles de sabó i els gots amb la parafina per fer les espelmes. Ens ho vam passar genial!😊
Voleu veure més? Cliqueu a la imatge!
Avui dia 8 de març, hem celebrat el dia de la dona. A l’entrada de l’escola hem fet un mural on hi estan representades les dones més properes i importants a nosaltres. Cadascuna d’elles ens aporta quelcom diferent i celebrem amb elles i per elles aquest dia tan important! (Clicant a la a primera fotografia trobareu l’enllaç a totes les fotos d’aquest dia)