EXPERIMENT AMB API I COLORANT

La setmana passada van fer un experiment amb aigua, api i colorant de diferents colors.

Vam pensar què podíem fer amb això: posar aigua en uns pots, tirar colorant, barrejar i posar una branqueta d’api a cada pot.

Què passarà? L’api es tornarà del color que tingui el colorant.

Què va passar finalment: només es va posar del color del colorant la planta amb colorant blau. Pensem que la branca de les altres plantes era massa gruixuda i que tenien poques fulles i per això no va acabar de pujar bé el color.

Per què va passar? Perquè l’aigua puja per la planta per alimentar-la, però com que l’aigua és transparent, no es veu, però ara amb el colorant si es pot observar.

Clicant a la foto podeu veure tot el procés.

Tallers d’espelmes i sabó

Durant aquesta setmana els i les alumnes de Primària hem fet uns tallers d’espelmes i sabó.

L’espai d’emprenedoria va organitzar aquests tallers amb la Cooperativa Apindep que és una cooperativa de consum i usuaris de caràcter social i sense ànim de lucre. Ofereixen serveis a la dependència, i està formada per persones amb diversitat funcional i familiars de primer i segon grau.

Els grans vam ajudar als petits a omplir els motlles de sabó i els gots amb la parafina per fer les espelmes. Ens ho vam passar genial!😊

Voleu veure més? Cliqueu a la imatge!