Situació d’aprenentatge dels FENÒMENS NATURALS.

Els nens i nenes de 2n al llarg d’aquests mesos han estat aprenent sobre els fenòmens naturals, i la veritat, és que s’han convertit en uns grans experts sobre la temàtica.

Vam iniciar-nos en l’expertesa a través de la cerca d’informació en llibres i vídeos educatius. Després varen crear un guió i un mural amb l’objectiu de compartir amb vosaltres, les famílies, tot allò que havien après. I ho van fer d’allò més bé!

Com ja vàreu veure a la carpeta d’aprenentatge, aquell dossier que recollia totes les activitats dutes a terme, hi havia un parell de QR que us redirigia a les fotografies i els vídeos que hem anat fent al llarg d’aquests dies.

Us compartim per aquí també els links.

2n A:

VÍDEOS

FOTOS

2n B:

VÍDEOS

FOTOS

SEGONA ACTUACIÓ DE L’APJ

Bon dia famílies, nens i nenes!

El passat divendres 24 d’octubre els nens i nenes de 2n vam fer un la segona actuació de l’Ara Parlo Jo.

Els infants de 2nA van explicar a la resta de nens i nenes de 1r, 2n i 3r els experiments i les maquetes que han dut a terme dins de la situació d’aprenentatge dels fenòmens naturals.

Els infants de 2nB van explicar uns racons de català que han realitzat a l’aula també relacionats amb els fenòmens naturals.

2nA

2nB

Esperem que us agradin!

Activitat Centres en dansa per la inclusió.

A 2n i des de l’àrea de valors un dels objectius principals que tenim és que l’alumnat es conegui i valori positivament, posant mirada a l’autoconeixement i reflexió dels seus actes per anar millorant dia rere dia.

Per fer-ho, treballem a través d’àlbums il·lustrats que ens van donant a conèixer valors importants per a la vida, que ens ajudaran a millorar com a persones d’una societat diversa.

A banda d’aquestes propostes,  a l’escola formem part del Programa CENTRES EN DANSA PER LA INCLUSIÓ, un programa que permet fer amb els infants diverses activitats i dinàmiques que vetllen per la inclusió i la valoració positiva de la diversitat, tant a l’aula com en el món que ens envolta.

Hem començat per la primera fase d’aquest programa que és “l’autoconeixement”.

A partir de l’explicació de l’àlbum il·lustrat : Quatre petites cantonades de no res i la posterior dinamització hem provocat la reflexió del concepte d’inclusió, el respecte per a la diferència. L’objectiu de l’alumnat ha estat crear una casa que tingués una porta que permetés l’accés de totes les figures geomètriques retallades.

A continuació us enllacem les fotografies.

 

EL PRIMER “ARA PARLO JO” DE 2n!

Benvolguts i benvolgudes,

a continuació us deixem els enllaços dels nostres primers Ara Parlo Jo de 2n.

Els nens i nenes de 2nA han fet l’APJ sobre l’artista que estem treballant a classe; en Pablo Picasso.

Els nens i nenes de 2nB han explicat el conte “De quin color és un petó”, treballat també a classe a l’àrea de Valors.

Esperem que us agradi!

2nA: https://youtu.be/uxgtijIAJt0

2nB:

2n. Sortida a Can Xammar!

La sortida d’ahir a Can Xammar va anar d’allò més bé, i als nens i nenes els va agradar molt! L’objectiu de potenciar el treball en equip i adonar-se que tots els infants son importants ho van aconseguir a través de jocs cooperatius. Vam gaudir de l’experiència, els núvols van decidir amagar-se i el dia ens va acompanyar!

Cliqueu el següent enllaç per veure les fotos:

2nA: https://photos.app.goo.gl/dW9KpWLaCQoCsHWf6

2nB: https://photos.app.goo.gl/2PQtDBuv8FeWPKTv9

Festa final de curs. Infantil, 1r, 2n i 3é.

Ahir els nens/es d’infantil, 1r, 2n i 3é ens vam acomiadar d’aquest curs escolar 2023-24 amb una gran festa.

A infantil vam tenir 3 estacions diferents: un de psicomotricitat i música, bombolles de sabó i un inflable. I a 1r, 2n i 3r vam fer tallers de circ i inflable.

A continuació, quan feu clic aquí i podreu veure que bé ens ho hem passat!!

 

BON ESTIU, ENS VEIEM AL SETEMBRE!

 

Què ens espera a 1r?

Arriba el final de curs i un canvi d’etapa pels infants d’I5.

La setmana passada els infants de 1r van venir a les aules d’I5 i ens van convidar a anar a la seva classe per presentar-nos l’espai, les diferents aules a les quals van i resoldre neguits que tenim.

Estem molt contents i emocionats d’haver conegut els nous espais, i agraïm molt les respostes i explicacions als nostres neguits sobre el curs vinent.

Feu clic a la següent fotografia i veureu com ho hem descobert:

Moltes gràcies companys/es de 1r, ens veiem al setembre!

Últim dia d’apadrinament lector 5èB i 1rB

Avui ha estat l’últim dia de l’apadrinament lector. Al llarg del segon i tercer trimestre, ens trobàvem quinzenalment els divendres (1r B i 5è B) i compartíem una estona de lectura. Els padrins ens encomanaven el gust per llegir, ens transmetien la seva passió per les històries i els llibres.
Ha estat un plaer immens poder participar en aquesta experiència. Ens emportem grans records i aprenentatges. Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!

Aquí teniu algunes imatges del dia d’avui.

Imatges!