REGALS REIS

Dilluns d’aquesta setmana vam obrir els regals dels Reis Mags del Guerau de Liost. Ens han portat diferents llibres i jocs de taula que hem pogut anar explorant!

Gràcies a l’AMPA per transmetre els nostres desitjos als patges!

Esperem Reis que torneu a visitar-nos l’any vinent!

 

HAN PASSAT ELS REIS!

Bon any a totes i tots! Els alumnes de Primer estem molt contents d’haver tornat a l’escola, i també,  perquè hem tingut una sorpresa a les aules. Els Reis Mags també ens han deixat regals a les classes!!!! Ens han portat jocs i contes.

Moltes gràcies als reis!!!!!!

Us adjuntem algunes fotos de cada classe.

Un petó

1rA:

https://photos.app.goo.gl/rMBUByWctGaKohQx8

1rB:

https://photos.app.goo.gl/AJg2BT4NLsSpSZju8

1rC:

https://photos.app.goo.gl/o7uSKR6UD2Nuk8uR8