DENIP

Avui, els i les alumnes de 4t hem fet unes activitats molt maques per treballar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

Hem conegut a Mahatma Gandhi i hem après des de quan celebrem aquest dia. Hem fabricat els nostres coloms de la PAU per llençar els nostres desitjos d’amor al cel, hem construït el símbol de la pau amb un empedrat molt especial i, finalment, hem vist la pel·lícula Antz, on els protagonistes es veuen involucrats en una guerra que podrien haver resolt dialogant.

Ha estat un dia molt divertit! Si cliqueu a la foto a continuació tindreu sorpresa!

BON CAP DE SETMANA!😘

Cultures del món

Durant les últimes setmanes els alumnes de 4t hem estat treballant les diferents cultures que ens envolten i hem proposat algunes activitats per tal de fomentar la cohesió i integració social. No ens agraden els estereotips ni tenim prejudicis! ☺

Ara, us presentarem els nostres programes culturals. L’emissora de ràdio de l’escola els ha fet una entrevista.

GAUDIU MOLT!

 

4tB

4tC

https://youtu.be/9abG6OJwfaY

4tA

https://youtu.be/_wLK0VenMlA

TENIM REGALS DELS REIS!!

HOLA FAMÍLIES!

El dilluns quan vam arribar a classe, vam tenir una gran sorpresa: HAVIEN VINGUT ELS REIS I ENS HAVIEN DEIXAT REGALS!!! Ens han portat jocs i contes molt xulos!!  Durant aquests dies i, al llarg del curs, anirem jugant amb ells.

Moltes gràcies als reis!!!!!!

Us adjuntem algunes fotos de cada classe.

3rA

https://photos.app.goo.gl/EE9Eu7KyP7DUoWxR8

 

3r B

https://photos.app.goo.gl/GveqjuDaQUPBQxQV7

 

3r C

https://photos.app.goo.gl/zPWQuWFt6QyRPohRA