APJ 2 n FEBRER

El segon trimestre ha arribat  ple de feines i activitats interessants. Els alumnes de segon us hem preparat un tastet de diferents tasques que estem realitzant  a l’aula.
Les nenes i nens de 2nA us parlen del projecte de Les Franqueses del Vallès que estem treballant… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

🕊El 30 de gener és el dia de la No violència i la Pau. Per aquest motiu, divendres 29 vam dedicar una estona a recordar aquesta data tan important amb diferents activitats.
Per començar, vam estar parlant de la Pau i vam escoltar la cançó de la… Llegeix més»

DENIP

 

El 30 de gener és el Dia Escolar de la No Violència i la Pau,  i nosaltres els alumnes de 3r, divendres vam celebrar  el Dia de la Pau fent unes activitats motivadores per reflexionar sobre la Pau i la no violència. Ens vam inspirar en la cançó “La màgia d’un Mag” de la Damaris Gelabert i vam decorar unes ampolles, a l’estil Gaudí, amb els nostres millors desitjos pel món.

Ens ho vam passar genial!

Aquí us deixem un recull de les fotos del nostre dia.

https://photos.app.goo.gl/wF7tqBoy44v6fY2b7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El dissabte 30 de gener és el dia de la Pau. A l’escola l’hem celebrat el divendres 29 .

Per tal de fer-ho, hem realitzat diferents activitats:

  • Hem escoltat i il·lustrat entre tots la cançó de la Dàmaris Gelabert “Amb la màgia d’un mag”.
  • S’ha fet una conversa sobre la situació del món (països que encara estan en guerra, refugiats…), per poder ser conscients de la realitat que pateixen en alguns llocs del planeta.
  • Hem realitzat un mural de bons desitjos. Hem escrit un petit pergamí , l’hem enrotllat i l’hem enganxat dins la silueta d’una ampolla que hem decorat.

Si es vol, es pot seguir treballant el tema des de casa.

A continuació us adjuntem algunes fotos que documenten les activitats que s’han fet.

1rA

https://photos.app.goo.gl/wnSivXY1Af5zJghx8

1rB

https://photos.app.goo.gl/fFGAh9hgKMcYFqL29

1rC

https://photos.app.goo.gl/8oebtSmm32xxJmiT9