L’APJ DE 1R.

Els infants de 1r hem dut a terme el primer APJ del segon trimestre. Tot i l’absència de diversos nens i nenes de cada curs, hem pogut realitzar-lo.

A 1r A hem parlat sobre la Festa de la Pau, que celebrarem la pròxima setmana, mentre que els companys i companyes de 1r B ens han explicat la seva nova situació d’aprenentatge: El creixement i la nutrició.

Des d’aquí, volem enviar una abraçada a tots aquells infants que no han vingut a l’escola perquè es troben malament. Esperem  que us recupereu  ben aviat i que gaudiu d’aquest APJ.

APJ 1rA, classe dels Pandes

APJ 1rB, classe dels Tigres

APJ 5èA i C, 17-1-25

Benvinguts/des al 1r APJ d’aquest 2025! Avui hem actuat les classes de 5èA i C amb les següents actuacions:

5èA: enquesta i informació sobre les estacions de l’any.

 

5èC: relacionat amb Educació Física i l’alimentació saludable.

 

Esperem que us agradin. Fins la propera!

APJ- JA PODEU VEURE LA PRIMERA ACTUACIÓ DE 4tA D’AQUEST SEGON TRIMESTRE

Bona tarda famílies,

us informem que ja tenim penjada la nova actuació de 4tA de l’APJ.

En aquest cas, els alumnes de quart han preparat un butlletí informatiu amb molta il·lusió per compartir amb tots els companys i companyes de l’escola tot el que tenen previst fer aquest segon trimestre.

Esperem que gaudiu d’aquesta actuació tan especial! Volem felicitar els nens i nenes de quart pel seu esforç i creativitat.

ÚLTIM APJ DEL TRIMESTRE: Bones festes!

Avui hem celebrat l’últim Ara Parlo Jo del trimestre a Bloc Mitjans. Els alumnes de primer, segon i tercer hem recitat les poesies que presentarem al Concert de Nadal. Aquesta vegada no us deixem cap vídeo, perquè volem que sigui tota una sorpresa i que ho pogueu gaudir en directe el dia del concert!

Però sí que us deixem una petita sorpresa: els/les mestres hem preparat una activitat especial per als nens i nenes.

Us desitgem a tots i totes unes Bones Festes!

APJ Especialitat de Música

Avui els nens i nenes de 5è B hem actuat a l’APJ i hem explicat el que hem estat fent a música durant aquest primer trimestre. S’ha treballat amb la cançó de La Reina Mora del grup de música “Roba Estesa”.

Mireu el vídeo

Els alumnes de 4t A presenten el projecte “Ara parlo jo” sobre personatges catalans

Durant aquest trimestre, els alumnes de 4t A han estat treballant amb molta il·lusió en el projecte “Ara parlo jo”, una activitat destinada a millorar les seves habilitats d’expressió oral i, alhora, aprofundir en la història i la cultura de Catalunya. En aquesta ocasió, l’eix temàtic del projecte ha estat personatges catalans destacats, i els alumnes han preparat presentacions sobre figures que han deixat una empremta important en diferents àmbits com la cultura, l’esport i la història.

L’objectiu principal de “Ara parlo jo” és que els alumnes aprenguin a parlar en públic amb claredat, seguretat i expressivitat. A més, aquesta activitat els ajuda a estructurar la informació de manera ordenada, a sintetitzar els continguts i a millorar la seva capacitat per explicar-los de manera creativa i personal.

Aquest tipus d’activitats no només reforcen les competències comunicatives dels nens i nenes, sinó que també contribueixen a conèixer i valorar figures destacades de la cultura catalana, fomentant el seu interès per la nostra història i patrimoni.

Des d’aquí, volem felicitar tots els alumnes de 4t A pel treball fet i animar-los a seguir millorant en l’expressió oral. Sens dubte, aquesta experiència els ajudarà en el seu camí d’aprenentatge. Enhorabona a tots i totes! 😊

APJ 6è A: La DANA

Hola famílies,
Aquí teniu una nova entrega de l’Ara Parlo Jo. Aquesta vegada, els i les alumnes de 6è A han compartit amb nosaltres una notícia d’actualitat molt impactant: la catàstrofe de la DANA que ha afectat la Comunitat Valenciana. Han fet una gran feina explicant… Llegeix més»