APJ 5èB, 3-5-24
03/05/24Avui els/les alumnes de 5èB hem aprofitat l’APJ per explicar a la resta del Bloc el projecte musical de Cantània i així aprofitar per assajar alguna de les cançons que estem preparant.
Esperem que us agradi!
Avui els/les alumnes de 5èB hem aprofitat l’APJ per explicar a la resta del Bloc el projecte musical de Cantània i així aprofitar per assajar alguna de les cançons que estem preparant.
Esperem que us agradi!
Hola famílies,
El passat divendres els i les alumnes de 6è A van presentar i actuar a l’Ara Parlo Jo. Un APJ molt especial, ja que teníem convidats/des. Els i les alumnes de l’Erasmus van poder gaudir de les diferents actuacions i fins i tot, participar… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
A continuació us deixem les actuacions del “Ara parlo jo” d’aquesta setmana perquè pugueu gaudir de les emocionants actuacions dels nostres alumnes.
En aquesta ocasió, els estudiants van abordar la temàtica del “Coaliment” i de la sortida de les Coves del Toll que van fer durant el 2n trimestre.
Bona tarda, famílies,
Aquesta setmana, els nens i nenes de 5èA hem parlat d’algunes de les tradicions catalanes més representatives, aprofitant la visita dels i les alumnes i dels i les mestres de les escoles que participen al projecte Erasmus, que s’està portant a terme durant aquest curs.
Esperem que us agradi!
Hola famílies!
En l’últim APJ (Ara Parlo Jo) les vostres filles i fills han parlat sobre la SDA (Situació d’Aprenentatge) sobre els éssers vius i que han fet que descobreixin coses que no sabien, com per exemple, que són les faules o sobre animals que no… Llegeix més»
Avui a l’APJ els nens i nenes de 1r hem rapejat una cançó que hem elaborat nosaltres mateixos a música. És un rap que parla sobre la nutrició.
El rap és un gènere musical que ens ha permès a 1r treballar el llenguatge i la rima de paraules.
1rA: https://www.youtube.com/watch?v=9jpv8QiVaas
1rB: https://youtu.be/cF9FMS6ezAA
Esperem que us agradi!

Hola famílies de sisè,
Benvinguts i benvingudes a un nou Ara Parlo Jo. Aquesta vegada, com que recentment hem fet una sortida tots plegats, els i les alumnes de sisè han decidit parlar-nos sobre l’excursió que vam fer divendres 5 d’abril al Poble Espanyol de Barcelona. Ens expliquen aspectes interessants sobre algunes de les comunitats autònomes que tenim a Espanya. esperem que gaudiu de la presentació.
Si voleu veure el vídeo, cliqueu aquí!
Salutacions,
Laura i Carlos
En l’APJ d’avui hem fet una petita escenificació i explicació sobre l’ús de les pantalles, ja que és un tema que ens preocupa i hem treballat molt a la classe.
Esperem que us agradi!
Hola famílies de sisè,
En aquest Ara Parlo Jo, els i les alumnes de 6èA ens representen un informatiu GDL on el tema central és la Sequera. En aquest informatiu podeu escoltar la veu dels experts sobre els següents punts d’informació: Què és la sequera?, Estat… Llegeix més»
La setmana passada 2n vam tornar a actuar a l’APJ!!
Els nens i nenes de 2nA van explicar el que han après del projecte d’aquest trimestre, les Franqueses.
Els nens i nenes de 2nB van fer la representació del conte “Pedro i el lobo”.
Esperem que us agradi!
Llegeix més»