APJ
14/02/24El passat 26 de gener els nens i nenes de 2n van tornar a actuar a l’ARA PARLO JO.
Aquesta vegada els dos grups van parlar de coses que s’estan treballant a l’aula. Els i les alumnes de 2n A van parlar dels cal·ligrames i els… Llegeix més»




