BOOOO!!

EL MILO HA VINGUT A VISITAR-NOS A L’ OCTUBRE, JA SABEU, MES DE CASTANYES, MONIATOS I MONSTRES. I LI HA AGRADAT TANT L’ ESCOLA QUE HA DECIDIT QUEDAR-SE UNA TEMPORADA DONANT LA BENVINGUDA  A TOTES I TOTS ELS QUE VISITIN LA NOSTRA BIBLIOTECA.

MONSTRES O CASTANYES?

Després d’ una intensa, enèrgica, profunda i apassionada enquesta, entre les nenes i els nens assistents a la biblioteca de tarda, realitzada durant diverses setmanes, hem arribat a la conclusió que som més monstres que castanyes. Per això aquesta setmana us oferim una selecció de llibres temàtics i una sèrie de petites activitats diàries.

VINE! Pinta dibuixos de por, resol passatemps terroríficament divertits i fes un punt de llibre monstruós.

 

DONES ESCRIPTORES

El 17 d’octubre és el dia de la dona escriptora i des de la biblioteca volem, amb aquesta petita selecció, fer visible el treball de les dones en la literatura i combatre la discriminació que han sofert al llarg de la història.

Us convidem a conèixer i descobrir a moltes més d’aquestes dones, autores de molts dels llibres que trobareu en les prestatgeries de la biblioteca.

 

 

JO TAMBÉ SOC DALÍ

DALÍ, CONEIXEM LA SEVA OBRA I ENS POSEM EN ELS SEUS BIGOTIS, A L’ ESPAI DE BIBLIOTECA TARDA.

JO SOC DALÍ!

Dalí ens porta una petita mostra de la seva obra, el seu ambient, la seva llar i la seva història. Aquesta setmana dilluns, dimarts i dimecres, a la biblioteca de l’escola, et convidem a conèixer-li una mica mes i compartir activitats amb nosaltres.

SÓC UN ARTISTA!

Hem descobert el llibre perfecte per tots els nens i nenes que gaudeixen fent art. Al protagonista de “Sóc un artista” li encanten els colors, les formes, les textures i TOT allò que l’inspira. Ell ens ha inspirat durant dues setmanes a agafar els pinzells i omplir de colors els nostres vidres.