AIXÍ ÉS EL NOSTRE COR!

Dimecres i dijous vam obrir la porta del nostre cor per a convidar-vos a passar.
Vam crear un racó a la biblioteca de l’escola, en el qual després de la lectura del conte ¨Així és el meu cor¨, vam poder fer-nos el nostre propi cor i estampar les nostres emocions ( cada nena/nen associava un color a les diferents emocions, segons les senten) simbolitzant aquestes amb cors de diferents colors.
Sentim abraçades de colors roses, blaus i verds. Empipaments taronges, vermells i grocs. Pors? dons si, també tenen el seu color, por grisa, blava, lila… L’alegria i la tristesa comparteixen tons de vermells, roses, turqueses i magentes. Va ser un autèntic homenatge a les emocions i els sentiments.

 

DESCOBRIM A LA YAYOI

Yayoi Kusama, és una artista i escriptora japonesa molt original, la coneixeu? Nosaltres l’hem descobert aquests dies a la biblioteca.

Vine a conèixer-la. Et sorprendrà

 

 

 

 

TALLER I SAMARRETES

Divendres, al pati de l’ escola, vam celebrar el nostre particular Sant Jordi, amb un taller a l’ aire lliure i amb el lliurament de samarretes per part de l’ AMPA. 

Agraides per la vostre acollida.

HISTÒRIES AL PASSADIS

Aquesta setmana el passadis de la biblioteca es va omplir d’ històries de Sant Jordi 🌹