PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-21

Us informem que ja hem rebut les instruccions referents a la preinscripció i matrícula d’ alumnes als centres educatius de Catalunya.

El període de matrícula serà del 13 al 22 de maig de forma telemàtica (preferentment).

En cas que no sigui possible fer-la online, les famílies podran optar a fer-la presencialment del 19 al 22 de maig, DEMANANT CITA PRÈVIA.

Podeu consultar l’oferta de places dels diferents cursos en aquest enllaç OFERTA PLACES 2020-21.

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA: 

Omplir la SOL·LICITUD TELEMÀTICA.

Un cop feta la sol·licitud rebreu un reguard al vostre correu electrònic. Aquest document, juntament amb la documentació escanejada o fotografiada, s’haurà d’enviar al correu del centre a8017104@xtec.cat .

Nosaltres respondrem el vostre mail, certificant que hem rebut la documentació i que tot està correcte.Cal que guardeu aquesta resposta, ja que serà el document que donarà constància de l’entrega de la sol·licitud en cas de reclamacions o altres incidències.

 

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA:

Totes aquelles famílies que no puguin fer la preinscripció online, ho podran fer  presencialment del 19 al 22 de maig.

Per la preinscripció presencial heu de portar  la SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ  (impresa i omplerta). Haureu d’afegir la documentació que us assenyalem més endavant (original i amb les fotocòpies fetes si és possible).

HAUREU DE DEMANAR CITA PRÈVIA.

L’horari d’atenció presencial serà de 9:00h. a 13:30h.

Telèfon de contacte 93 371 59 70

 

DOCUMENTACIÓ

Tant si feu la preinscripció telemàtica com presencial, la sol·licitud ha d’anar acompanyada de la documentació següent:

    • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

En cas que al·legueu alguna circumstància especial també heu d’adjuntar la documentació pertinent. Podeu trobar més informació a la web de la Generalitat de Catalunya: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Moltes gràcies!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>