Visitem el Museu Tàpies!

Aquest trimestre, els nens i nenes de 6è hem visitat el Museu Tàpies de Barcelona per aprofundir en el coneixement d’Antoni Tàpies, l’artista que hem estat treballant a l’aula durant les darreres setmanes.

Durant la visita hem pogut observar algunes de les seves obres de primera mà i descobrir aspectes importants de la seva vida i trajectòria artística. Les explicacions del guia ens han ajudat a entendre millor la seva manera de concebre l’art i a interpretar alguns dels missatges presents en les seves creacions.

Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha permès connectar els aprenentatges realitzats a l’escola amb l’observació directa de les obres i amb el descobriment d’un dels artistes més destacats de l’art contemporani català.

Accediu al Padlet de 6è per veure les imatges.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut