Lliga de Datchball en els patis dinamitzats!

Una de les propostes de la dinamització de patis és la lliga de Datchball. Aquest passat dimecres l’alumnat de Cicle Mitjà ha començat a jugar els primers partits. L’alumnat s’organitza en equips que ha fet conjuntament entre els cursos de 3r i 4t. Tots els partits són arbitrats per un altre company o companya. Estem segurs que serà una lliga molt emocionant!

Què és el Datchball?

El Datchball és un esport que fomenta la participació, la motivació i el treball en equip.

L’alumnat s’organitza en equips heterogenis de vuit persones i un equip d’àrbitres. Un cop inscrits els equips, es publica un calendari de partits on s’especifica l’espai, l’horari, les confrontacions i quin alumne serà l’àrbitre. Cada equip al final de cada partit ha d’omplir una graella indicant els aspectes més rellevants del partit, enfocada en els valors de companyonia i animació.