Escollim plantes per l’entrada de l’escola

Aprofitant que a cinquè estem treballant les plantes, fa unes setmanes l’equip directiu ens va explicar que a l’entrada de l’escola hi havia unes jardineres desaprofitades perquè no trobaven plantes adequades per aquell espai i clima.

Així doncs, en grups, vam fer una recerca i un cartell presentant una planta que proposàvem per viure en aquest espai. Després de fer-los una petita exposició oral explicant les conclusions de cada grup, vam decidir anar tota la classe a una floristeria per aconseguir totes les plantes que havíem triat. Una vegada trasplantades i posades a lloc, ens falta la part més interessant, que continuarem fent el temps que calgui: observar-les i cuidar-les per assegurar-nos que hi estan bé!

L’equip de periodistes de cinquè