Noves exposicions a les entrades de l’escola!

EXPOSICIÓ “SOM UNA FAMÍLIA”
Les entrades dels edificis d’infantil i primària compten des de la setmana passada amb l’exposició dels treballs que totes les famílies vau realitzar al voltant del lema d’aquest curs “Som una família”. L’exposició permet compartir les aportacions de totes les famílies al voltant de què significa la família per a vosaltres, i permet veure multitud  d’expressions artístiques i punts de vista diferents respecte com viu cada nen i nena la relació amb els seus familiars propers.

Aquesta activitat, englobada dins el projecte de convivència de l’escola, serveix per potenciar el valor de la família com a referent i establir vincles més forts entre els nens i nenes. L’escola agraeix la col·laboració de totes les famílies.

EXPOSICIÓ EDUCACIÓ FÍSICA
L’àrea d’Educació Física de l’escola ha exposat uns treballs de reflexió dels nens i nenes de 2n al voltant del popular joc de “l’aranya” amb que s’acostumen a iniciar les seves sessions. Els nens han identificat la manera com els hi agrada jugar i amb els companys amb qui comparteixen el joc.