Àmbients de Treball Intercicle a Primària

Amb la voluntat de millorar l’assoliment de les competències transversals, d’afavorir el coneixement en base a l’atenció a la diversitat, i de potenciar la relació entre els alumnes de diferents nivells, portem a terme el treball d’àmbits intercicles a Primària.

Aquesta franja horària setmanal permet un agrupament flexible de l’alumnat, facilita la mobilitat i ús dels espais de l’escola. Els alumnes de cada cicle s’agrupen en 5 o 6 àmbits diferents, i hi van participant de manera rotatòria al llarg del cicle. Les temàtiques poden ser diferents, però s’agrupen en:

• Lingüístic de llengua catalana.
  • Lingüístic de llengua castellana.
  • Científic.
  • Matemàtic.
  • Artístic.
  • Teatre en anglès.

En aquests àmbits els alumnes treballen competències pròpies de cada àmbit, segons el nou ordenament curricular, i també les competències transversals, principalment d’”Aprendre a aprendre”, i “Autonomia, iniciativa personal i emprenedoria”.

projecte2