AFA

L’AFA de l’Escola Ginesta

és una entitat sense afany de lucre que agrupa els pares i mares de l’escola. El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de qualitat de l’ensenyament que reben els nens i les nenes. El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa afavorint la tasca educativa de diferents formes:

• Gestionant diferents serveis i activitats com són el menjador escolar i les activitats extraescolars (matí, migdia i tarda) contractant bé personal propi bé a empreses externes. Organitzada en diferents comissions.
  • Proporcionant monitoratge per acompanyar a les sortides i a les colònies escolars, segons els acords del Consell Escolar.
  • Participant en el finançament de les inversions aprovades pel Consell Escolar: gestió de la compra de llibres i d’altres materials educatius, adquisició d’altres materials i equipaments necessaris per a la millora del funcionament del centre, etc.
  • Participant activament en activitats organitzades per l’Ajuntament i altres entitats del poble mitjançant GINESTA ACTIVA (campanyes solidàries, escola de pares, festes municipals,…)
  • Constituint la comissió de Delegats/ades
  • Oferint ajuda humana en festes i altres activitats organitzades pel centre
  • Nomenant un representant al Consell Escolar.

Us animem a visitar la seva web: