CANAL YOUTUBE Curs 2018-2019

INVESTIGATING PALM OIL:

L’alumnat de tercer de Primària de l’Escola Ginesta de Matadepera ha treballat, al llarg del primer trimestre del curs 18 /19 l’oli de palma i l’amenaça que la seva producció suposa per a la fauna i els boscos del Sud-Est asiàtic. A partir d’una campanya de Greenpeace, hem descobert que l’oli de palma i les empreses que el produeixen estan posant en perill d’extinció els orangutan. Hem trobat l’oli de palma arreu dels productes de consum habituals a totes les cases. Hem creat consciència ecològica i hem fet educació per al consum al mateix temps que apreníem anglès.

PREHISTORY:

L’alumnat de cinquè de Primària de l’Escola Ginesta de Matadepera ha treballat, al llarg del primer trimestre del curs 18 / 19 la Prehistòria en llengua anglesa. El producte final de la seva investigació ha estat una presentació oral sobre un aspecte concret treballat en grup.

5è A

5è B

THE MIDDLE AGES

L’alumnat de sisè de Primària de l’Escola Ginesta de Matadepera ha treballat, al llarg del primer trimestre del curs 18 / 19 la Edat Mitjana en llengua anglesa. El producte final de la seva investigació ha estat una presentació oral sobre un aspecte concret treballat en grup.

6è A

6è B:

THE GREEN CHALLENGE. RECYCLING:

Dins l’àmbit en llengua anglesa The Green Challenge, on treballem l’ecologia i valors com la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient en llengua anglesa, l’alumnat de 5è i 6è de l’Escola Ginesta de Matadepera, ha desenvolupat les seves habilitats comunicatives en llengua anglesa al mateix temps que han treballat bones pràctiques mediambientals.