A tope amb la ràdio!

ÀMBITS DE CICLE SUPERIOR

Enregistrament del programa: 18 de gener de 2019

Finalment,el passat divendres 18 de gener, l’alumnat de l’àmbit  lingüístic “I tu què t’expliques?” de Cicle Superior de l’Escola Ginesta va realitzar una visita molt especial a Matadepera Ràdio. Es tractava d’enregistrar el programa que l’alumnat havia preparat durant el trimestre passat. El resultat final de dues hores de feina a l’emissora, fent de locutors i tècnics de so, ha estat un programa d’aproximadament un quart d’hora titulat “A tope amb la ràdio!”. El contingut del programa és molt variat i fruit de la investigació i la creació dels alumnes: informacions sobre els noms de les classes de l’escola, sobre quins esports o tipus de música agraden més al nostre alumnat, sobre el calendari escolar o el reciclatge i, fins i tot, un conte de terror curtet. Aquesta experiència es repetirà també a finals del segon i tercer trimestre amb grups diferents d’alumnes de cinquè i sisè i no dubtem que serà interessant i emocionant pels participants.

Clica a sobre la foto per escoltar el programa!