Cita prèvia Preinscripció Escolar 2020-21

Avui s’ha iniciat el procés de preinscripció escolar per al curs 2020-21. Teniu més informació a la pàgina web del Departament: queestudiar.gencat.cat

• Es prioritza la presentació telemàtica de sol·licituds en el següent enllaç: presentació telemàtica preinscripció
  • Per realitzar la presentació presencial a l’escola, cal concertar cita prèvia en el següent enllaç:
    calendari cita prèvia preinscripció.
  • Ompliu les dades que us demana: DNI, nom i cognoms i correu electrònic del sol·licitant. En el camp “Motiu/observacions” us agrairem indiqueu el nom del nen o nena de la que fareu la preinscripció.
  • Si no disposeu de mitjans per realitzar la cita prèvia pels vostres mitjans, escriviu-nos un correu a a8020863@xtec.cat o trucant al telèfon 937870068 en horari de 9:00h a 13:30h i us ajudarem.

Una vegada tingueu la cita prèvia demanada, rebreu un correu de confirmació i un número d’assignació per si voleu modificar o cancel·lar aquesta cita prèvia.

• La presentació presencial només es farà amb cita prèvia en la franja horària que s’assigni a cada família. Es farà extremant les mesures de seguretat i prevenció adequades: una persona per sol·licitud amb mascareta i guants, espai delimitat, respectant distància social a l’interior i a l’exterior de l’edifici, portar bolígraf propi…
  • Us agrairem porteu la sol·licitud omplerta des de casa per agilitzar el procés. La podeu descarregar aquí.
  • L’administració pública facilitarà les mesures de seguretat a treballadors i sol·licitants, dins un protocol de neteja que es comunicarà i gestionarà per la direcció de l’escola i l’Ajuntament.
  • La documentació presentada de forma telemàtica o física tindrà la mateixa validesa per part de l’administració, ja sigui en format escanejat o fotografia.
  • En cap cas es podrà aprofitar els horaris de presentació presencial per visitar o rebre informació de l’escola.
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.