Cançó lema “Som una família”

El passat concert de Nadal es va estrenar públicament la cançó del lema d’aquest curs “Som una família”. Com cada curs, l’escola centra la seva activitat de convivència al voltant d’un lema comú per a tots els cursos, a través del qual es realitzen les activitats de tutoria i calors dels diferents cursos, a més de diferents activitats transversals i les trobades entre padrins i fillols.

El lema d’aquest curs, “Som una família” ens ajuda a conscienciar als alumnes de la imprescindible relació que tenim entre tots els que formen parlat de l’escola, mestres, alumnes i altre personal no docent com conserges, menjadors, extraescolars i neteja. Ens ajuda a comprendre que entre tots formem una comunitat on compartim un projecte plegats i ens relacionem de moltes maneres diferents, en que tots treballem per conviure amb harmonia i sorgeixen conflictes que hem d’intentar resoldre amb empatia i comprensió. Tot plegat igual que qualsevol família de totes les que formem la comunitat educativa de la Ginesta, en que tots, petits i grans, hi tenim coses a dir, a ser respectats, a tenir les nostres individualitats, i on ens hem de mostra oberts, comprensius i respectuosos amb la resta.

La cançó del lema és una versió de la peça “Escriurem” del cantant Miki Núñez, un tema ple d’energia i optimisme en la que hem adaptat la lletra al nostre lema. Us adjuntem la lletra de la cançó i l’àudio:

Un nou curs ha començat,
i entre tots farem,
un lema diferent.
Ara ja sabem parlar,
hem après a respectar,
fem vincles d’amistat.
Anem compartint valors,
empatia i amor.
Ja saps que viurem,
molts bons moments.
Escolteu i ara tots junts cantarem:

Recordem que som una família,
conviurem des d’Infantil fins a 6è,
mares, àvies, cosines i tiets,
els conserges, monitores de tallers.
Menjador, cuineres i neteja,
entre tots una família formarem,
i les mestres sempre ben contentes,
amb un somriure, us acompanyarem.

Conflictes sorgiran,
no tot serà ideal,
d’això en som conscients.
Cada família és diferent,
i a la Ginesta ho treballem,
ho aconseguirem,
un gran equip formem,
Escolteu i ara tots junts cantarem:

Recordem que som una família,
conviurem des d’Infantil fins a 6è,
mares, àvies, cosines i tiets,
els conserges, monitores de tallers.
Menjador, cuineres i neteja,
entre tots una família formarem,
i les mestres sempre ben contentes,
amb un somriure, us acompanyarem.

Oh, oh, oh …..

Tornada