Cicle Mitjà i Superior van a la ràdio.
Els alumnes de 5è i 6è vam anar a l’emissora de ràdio del nostre poble “Antena Aldaia” per explicar la nostra experiència a les colònies d’aquest any a la Vall de Núria. Van ser uns dies inoblidables per a nosaltres i que vam esquiar com mai ho havíem fet. Després uns representants dels alumnes de […]
Cicle Mitjà i Superior van a la ràdio. Llegeix més »






