Hola nens i nenes! Som la Montse i en Lluís, i a través d’aquesta pàgina ens posarem en contacte amb vosaltres. Les tasques que veureu a continuació, algunes ja es corretgeixen soles, i d’altres ens haureu d’enviar una fotografia al Whatsapp de l’escola o també un document al nostre correu electrònic:
mgiron28@xtec.cat
lgordali@xtec.cat
Deures setmana del 25 al 29 de maig
Matemàtiques | |
*Jclic: Jocs amb nombres | |
Català | |
*Jclic: Els animals del món
*Jclic: animals domèstics i animals salvatges *Escolta bé la cançó del LLEÓ VERGONYÓS i omple els buits amb les paraules que hi falten. |
|
Castellano | |
Seguramente tienes mascota o quisieras tener una. Esta actividad habla de eso y te servirá para conocerla mejor: | |
Medi | |
En aquesta activitat demostraràs que coneixes els mamífers. A més hi ha alguns videos per aprendre més coses sobre ells: | |
Plàstica | |
*Pinta els animals
*Fes el teu animal amb rotlles de paper de wàter o de cuina. |
|
Anglès | |
Workplaces!!
*Us proposo un exercici online per a repassar el vocabulari relacionat amb els llocs de treball. És molt senzill, llegeix la frase i escull la resposta correcta.
|
|
Música | |
Pica ritmes amb estris de cuina amb la cançó “Chocolate” | |
Educació Emocional | |
L’amistat entre animals | |
Educació Física | |
Alumnat EEEva Font |
ACTIVITATS EE FINE 25 A 31 DE MAIG |
Deures setmana del 18 al 22 de maig
Matemàtiques | |
Jocs mentals | |
Català | |
Jclic Les papallones
*Escolta bé aquesta cançó per fer l’activitat següent!!!! *Omple els buits de la cançó i fer la sopa de lletres de les flors i plantes que hi surten |
|
Castellano | |
Lee atentamente la poesía “La primavera” de Begoña Díaz y contesta las preguntas de la comprensión lectora. | |
Medi | |
Mira el video de “La primavera”, una obra musical de Vivaldi, i i fes l’activitat corresponent: | |
Plàstica | |
Ara que podeu sortir una miqueta. Aneu al camp i feu un collage amb les fulles, flors, branques…que heu trobat.
Feu una foto i l’envieu-la!!! Exemple: |
|
Anglès | |
Let’s review feelings!
How are you today? Aquesta setmana et proposo un exercici online per a repassar el vocabulari de les emocions. Puja el volum de l’ordinador, mòbil o tauleta i escolta per a veure quina és la resposta correcta. Després clica a sobre de la imatge correcta |
|
Música | |
Balla amb la família un altre cop!! | |
Educació Emocional | |
La Primavera
Ja estem a mitjans de maig i la primavera està en el punt de màxima esplendor. Quan sortim a caminar podem veure que tot és verd i florit, ple de vida! Us proposo que escolteu aquesta cançó, titulada “La primavera”, del gran compositor Antonio Vivaldi i tanqueu els ulls. Mentre escolteu la cançó penseu en les sortides que feu, en la natura, en les olors de les flors, els ocells, els insectes… I després feu un dibuix de la imatge que us ha vingut al cap!!! Segur que les vostres creacions seran espectaculars!! |
|
Educació Física | |
Bon dia!! aquesta setmana us porto una cosa diferent. Clicant aquest enllaç trobareu un munt de rutes per passejar i viure la natura en estat pur. Espero que us agradi i us animeu a passejar amb la vostra família per la Vall de Sant Daniel, un tresor de la nostra ciutat. | |
Alumnat EEEva Font |
ACTIVITATS EE FINE 18 A 24 DE MAIG |
Deures setmana de l’11 al 15 de maig
Matemàtiques |
|
|
Nombres Romans |
Català |
|
Menjar Bé!!!
menú del dia (Elabora un menú saludable per a tot el dia: esmorzar, dinar, berenar i sopar) |
|
Castellano |
|
|
Lee muy bien el texto sobre el origen del cacao y responde las preguntas en una hoja a aparte o imprimiendo las 2 hojas que tienes a continuación: |
Medi |
|
|
Llegeix i fes l’activitat corresponent sobre els diferents tipus d’aliments (imprimint o en un full apart): |
Plàstica |
manualitats amb pasta (fes les teves manualitats amb pasta i envia una foto) |
|
|
Anglès |
Let’s review jobs vocabulary!
Aquesta setmana et proposo un joc online per a repassar el vocabulari dels oficis. Entra al joc Spelling bee i escull el nivell al que vulguis jugar (easy = fàcil / hard = difícil). Després puja el soroll del ordinador o mòbil ja que has d’escoltar i completa les activitats jobs 1 i jobs 2. |
|
|
Música |
Fem ritmes amb estris de cuina o amb les mans |
|
|
Educació Emocional |
|
|
Entra al link que et proposem i fes una partida al joc que hi ha. Després escriu el què vas menjar ahir per esmorzar, dinar, berenar i sopar. Creus que està bé mirant la piràmide? Proposa un menú saludable per tot un dia als teus pares i intenteu fer-lo |
Educació física |
|
|
|
Alumnat EEEva Font |
ACTIVITATS EE FINE 11 A 17 DE MAIG |
Deures setmana del 4 al 8 de maig
Matemàtiques |
Jocs amb nombres (Jclic) |
Català |
-Escriu una carta a un familiar que no has pogut veure degut a l’estat de confinament.
-La família. Vocabulari. Us atreviu a fer un video de la vostra família??? |
Recepta MANDUKA, amb família | |
Castellano |
Haz estas 2 actividades sobre tu familia (puedes hacerlas directamente escribiendo en el documento Word): |
Medi |
Mira el còmic de “La Superfamília” i fes l’activitat que et demana en un full apart. |
Plàstica |
-Dibuixa la teva família.
-Fes el teu arbre geneològic |
Anglès |
Let’s review vocabulary!
(Let’s review food vocabulary! Aquesta setmana et proposo un joc online per a continuar practicant el vocabulari del menjar. Entra al joc Fast English i escull la velocitat amb la que vulguis jugar (slow = lent / fast = ràpid). Després completa les activitats food 1, food 2 i food 3) |
Música |
Construeix un tambor amb material reciclat |
Educació Emocional |
El meu escut
L’activitat treballa el reconeixement de les pròpies qualitats partir del dibuix d’un escut heràldic. |
Educació física |
Acrosport a casa |
Alumnat EEEva Font |
ACTIVITATS EE FINE 4 A 10 DE MAIG |
Deures setmana del 27 dabril al 1 de maig
Matemàtiques | |
càlcul mental (jClic) | |
Català | El Mag d’Oz (Conte) |
El bany de Can Papalagi (jclic)
Escriu una recepta saludable que hagis fet a casa aquests dies de confinament (fitxa) |
|
Medi | |
Higiene postural: Vols estar a gust amb el teu cos ? Segueix aquests consells i ho aconseguiràs !! . Fes les activitats següents en un full:
Hàbits d’higiene: T’agrada cuinar ? Has fet mai maionesa ? Doncs ara te n’ensenyarem. Mira la recepta i fes l’activitat corresponent. |
|
Castellano | |
¡ Te proponemos un reto ! Tienes que gravar un video con el móvil: haz una escena de teatro con dos objetos de casa. Un objeto serás tu y el otro objeto un amigo o amiga tuyo/a (pueden ser objetos como utensilios de cocina, juguetes, herramientas, objetos de decoración u otras cosas pequeñas que tengas en casa.
Cuando ya los tengas, tienes que gravar una escena en la que os encontrais los dos amigos o amigas después de estos dias de confinamiento. Puede ser en el cole, la calle, paseando, etc. (asegúrate que no se ven los objetos en la pantalla, así te quedará mejor). Podéis enviar los vídeos a los siguientes correos:
Para que te animes y cojas ideas, te dejamos este vídeo de ejemplo:
|
|
Plàstica | |
Ompliu les finestres de casa vostra amb un Arc de Sant Martí (video)
Envieu foto del vostre dibuix penjat!!!! |
|
Anglès | |
Complete this online exercise and practise food vocabulary. Then write sentences using I like or I don’t like. (videu)
Do you like…_(fitxa) Les activitats d’anglès les podeu enviar a la senyoreta Sílvia: smarti91@xtec.cat |
|
Música | |
Balla amb tota la família | |
Eduació Emocional | |
Som diferents i iguals Curt “Cuerdas”, explica la història d’amistat entre un nen i una nena molt especials. Pot ajudar-nos a reflexionar sobre la importància d’apreciar la diversitat dels éssers humans, el valor de l’amistat, la comunicació i les habilitats d’empatia i col·laboració i treball en equip.
Preguntes guia: 1.Què t’ha trasmès el curt? 2.Com creus que actuaries tu si vingués a classe un nen nou com el de la pel·lícula? 3.Per què creus que la pel·lícula es diu “Cuerdas”? 4.Quina escena és la que més t’ha agradat? Per què? 5.Coneixes alguna persona que tingui una discapacitat física? Com és la seva vida? Creus que té alguna dificultat? |
|
Educació Física | |
Alumnat EEEva Font | ACTIVITATS EE FINE 27 A 3 DE MAIG |
Deures setmana del 20 al 24 d’abril
Matemàtiques | |
multiplicaciones | |
Català | |
Escriu una història de Sant Jordi original. (10 línies) | |
Medi | |
En aquesta setmana tan especial, feu aquest jclic sobre la llegenda de Sant Jordi. A veure si us agrada !!
|
|
Castellano | |
En Catalunya, el 23 de abril se celebra Sant Jordi. En el resto de España el mismo día se celebra el Día del Libro. Como sabemos que leéis mucho, contestad estos quizs (cuestionarios) sobre libros infantiles y juveniles. ¡¡ Ánimo !! | |
Plàstica | |
Video: construeix la teva rosa fent papiroflèxia, si ho aconsegueixes envia foto!!! | |
Anglès | |
Watch the story: George and the dragon
George and the dragon CM (Then complete an exercise about the story) |
|
Música | |
Llegenda cançó Sant Jordi del País de Xauxa | |
Educació Emocional | |
El meu arbre (video) | |
Educació Física | |
Oh na na na challenge Fer el challenge i enviar el vídeo a l’escola o etiquetar l’escola a l’instagram. | |
ALUMNAT EE EVA FONT | |
ACTIVITATS EE FINE 20 A 24 D’ABRIL.docx |
Deures setmana del 14 al 17 d’abril
Matemàtiques | |
sumes i restes | |
Català | |
Busca les paraules i a continuació en tries 5, escriu una frase amb cada una d’elles. | |
Castellano | |
COMPRENSIÓN LECTORA
Lee la noticia “¡Contamos contigo!” sobre el reciclaje y contesta las preguntas: |
|
Medi | |
EL COMPOSTATGE
Llegeix el text sobre “El compostatge” i fes l’activitat corresponent (pots fer l’activitat directament a l’arxiu word sense imprimir res). |
|
Música | |
Canteu! Cançó per quedar-se a casa! Qui canta els seus mals espanta! | |
Anglès | Watch: A whale’s tale. Then answer some questions.
A whale’s tale (preguntes) |
Complete an online word search. (sopa de lletres) | |
Educació Emocional | Taula de moviments amb música |
Taula senzilla de fer, són estiraments i consciència corporal. Ànims nois i noies!! | |
Plàstica | Resol el trencaclosques i a continuació dibuixa l’animal. |
Educació Física |
Hola nens I nenes!!!!!
Com esteu?
Soc l’Eva i us volia dir que us trobo a faltar molt, però penso que aviat ens tornarem a veure, a abraçar-nos…, les mestres hem pensat enviar-vos cada dilluns unes activitats per tal que les pugueu fer a casa i així no avorrir-vos tant.