Castanyada 2019

Aquest dilluns hem realitzat la tradicional Castanyada. Ha sigut una festa molt maca i divertida, on han col·laborat en l’organització de la festa les mares de l’AMPA i el grup de música de joves del barri “Rumba 4G”. Ens ho hem passat molt bé i, a més a més, ens han acompanyat les nenes i nens de l’escola bressol Cavall Fort i ens ha vingut a visitar La Castanyera!

Ja tenim ganes de la castanyada 2020!!!

Tastets de tardor

Avui hem celebrat la tardor amb una bona degustació de tastets!!! Estava tot BONÍSSIM i ens ho hem passat molt bé!! Dilluns celebrarem la castanyada si el temps ens ho permet! quines ganes!!!

Festa de Final de curs!!!

S’acaba l’escola i comença l’estiu…divendres vam fer una festassa per celebrar-ho!!! Els de 6è marxen cap a l’instiut i la resta marxem de vacances fins l’any vinent…Us trobarem molt a faltar!!! Que passeu un feliç estiu!!!

SANT JORDI 2019

A l’escola hem celebrat Sant Jordi amb molta il.lusió, hem fet un munt d’activitats! Al matí la Marta Marquès ens ha vingut a explicar un conte molt bonic, a la tarda hem gaudit de la lectura amb l’apradinament lector i tot seguit hem fet el… Llegeix més»

Els sons de Galligants

Els nens i nenes de cicle inicial vam anar a veure el museu d’arqueologia de Girona, vam escoltar tots els sons de Galligants i vam buscar a en Plomes per tot el Monestir. Ens ho vam passar pipa!