Menjador escolar

Des del curs 2003 el Consell Comarcal gestiona la contractació del menjador escolar. El servei de menjador de l’escola va a càrrec de l’empresa Serhs Food.

L’escola té cuina pròpia i per tant el menjar s’elabora a la mateixa. Compta amb una cuinera, una ajudant de cuina i un equip de monitors que varien en funció de la ràtio, incloent-hi el coordinador de menjador.

Si necessiteu parlar amb el coordinador de menjador, el podeu trobar a l’escola cada dia de 9:00h a 9:30h del matí. També podeu contactar amb ell trucant per telèfon a l’escola (Tèl:972 219 992).

Recordeu que quan un alumne/a vol fer ús del servei de menjador ha d’estar a la llista abans de les 9:30h,  per tant es necessari que si l’alumne/a ha de venir més tard truqueu abans de les 9:30h per poder-lo apuntar.

L’alumne/a que arribi al centre més tard de les 9:30h i no hagi avisat, no podrà fer ús del servei de menjador.