6è- STEAM

Continuem apostant per aprendre mitjançant la metodologia STEAM. Per a què els nostres alumnes construeixin els seus aprenentatges d’una manera integral, compartint coneixement des de diferents àrees. Volem desenvolupar l’interès científic dels nostres alumnes i apropar-los al món de la ciència i a la comprensió del món que ens envolta. Per aquest motiu, hem iniciat diferents projectes sobre les energies, els ecosistemes, la construcció de màquines simples, la indagació dels diferents materials que formen els aparells elèctrics i tecnològics, la construcció de figures tridimensionals… Un seguit d’activitats per apropar-los al nostre món real i ensenyar-los a trobar diferents respostes.