La setmana passada a l’escola vam rebre diverses famílies i mestres que van fer de contacontes i ens van explicar diversos contes i històries. Compartim amb vosaltres unes imatges d’aquestes experiències.
Moltíssimes gràcies a les mares i mestres que han participat explicant contes al llarg de la setmana de Sant Jordi. L’any vinent en volem més i volem que continueu construint aquesta família que és el Francesc Macià!

Em va agradar molt l’experiencia, l’any vinent, si puc, repetiré ;D
Moltes gràcies per participar i fer possible aquests moments amb els més petits.