6è-Sortida a Barcelona

Els alumnes de 6è vam anar a Barcelona per tal d’endinsar-nos en el món Modernista. Per aquest motiu, vàrem visitar el Palau de la Música Catalana construït per Domènech i Montaner a principis del S.XIX, on vam poder gaudir de les escultures, vitralls, mosaic, forja,… inspirats en la natura i d’escoltar l’orgue que presideix la sala de concerts. Després ens vam acostar a la Sagrada Família, obra d’Antoni Gaudí que està previst estigui finalitzada el 2026. Vam quedar meravellats de la llum, de l’alçada de les torres, del projecte,… de totes les explicacions que els guies ens van aportar sobre aquesta obra i el seu arquitecte. Finalment, ens vam acostar fins un parc al costat del mar on vam dinar i gaudir d’un tobogans molt divertits. Va ser un dia fantàstic!