3r- Sortida a la Masia de Can Deu

El passat 5 d’octubre, els nois i noies de 3r A i B, juntament amb les seves tutores i dos monitors van anar d’excursió a Sabadell. Tots i totes, en dos grups, vam poder fer dos tallers. Un era treballar una porció de terreny i l’altre, visitar l’interior de la masia. El treball del camp va consistir en airejar la terra, adobar-la, plantar-hi unes llavors de mongeta tendra i regar-la. S’ho van passar d’allò més bé. La visita a la masia els va fer ser conscients de les comoditats que tenim avui dia i les mancances que tenien els habitants d’allí. També van riure molt quan els van explicar com “festejaven” asseguts als pedrissos ( els “festejadors”) l’hereu de la casa i la noia que li havia escollit la família. S’asseien als festejadors, l’un en front de l’altra, sota la mirada inquisidora de l’àvia asseguda al balancí. I, pobres d’ells que fessin manetes i molt menys es fessin un petó!Tot això ho van representar i ens vam fer un fart de riure.

5è- Visita al Museu de la Ciència i Tecnologia de Terrassa

Els grups de 5è van visitar divendres el Museu de la Ciència i la Tecnologia de Terrassa. Van fer un taller d’engranatges i van trobar durant la visita, un simulador que fan servir a la NASA i els aviadors per practicar la manca de gravetat. Com que els nens no poden provar-ho, qui ha pujat? La Joana es va convertir en la voluntària per a què els alumnes veiessin en directe les voltes que feia! Valentaaaa!

L’AMPA passa a dir-se AFA

Divendres 19 d’octubre del 2018 els membres i assistents de l’Assemblea Ordinària de L’AMPA FRANCESC MACIÀ vam decidir, per unanimitat, canviar la denominació per la d’AFA FRANCESC MACIÀ (Associació de famílies d’alumnes de l’Escola Francesc Macià) perquè creiem que és un terme molt més… Llegeix més»

Projecte patis

Bon dia famílies!

Amb aquesta calor no s’atura tampoc les ganes de fer escola de la nostra comunitat educativa! Durant aquests dies s’està portant a terme una renovació de pati que deixarà als nostres alumnes sense paraules! Moltes gràcies per la col·laboració de les famílies, alumnes i mestres que ho esteu fent possible al llarg del curs i ara!

De moment, aquí teniu una pinzellada!

P4 i el projecte sobre els dinosaures

Els dinosaures, un projecte escollit per nosaltres!
La classe dels espígols hem estat investigant sobre el perquè els dinosaures van desaparèixer.
Ha estat un projecte fascinant, engrescador, divertit i ens ho hem passat tots genial.
Aquí teniu un tastet de tot el que hem fet…
… I si ara necessiteu saber res dels dinosaures…nosaltres us ho podem explicar, ja som paleontòlegs aficionats!!!