Hem fet 682 grues!

Un total de 682 grues volaran des de la nostra escola cap a Barcelona! Ben amunt per arribar a la seu de la MGCF. Van carregades de bons desitjos per ser reenviades a molts malalts de Catalunya!

Moltes gràcies als que heu posat a prova la paciència,La Marató de TV3, la lluita contra el Càncer i aquells que rebran els origamis ho agrairan!

P5- Els bolets

Els nens i nenes de les classes dels préssecs i dels tractors, estem treballant tot el món dels bolets. Després de treballar-ho a classe i a la sortida a Can Pou, aquest cap de setmana ens hem fet experts. Cadascú de nosaltres havia de buscar informació del bolet que havien escollit. Dilluns entre les dues classes, cada grup d’experts van estar explicant a la resta tot el que han après d’aquell bolet i conjuntament han compartit moltes coses. Voleu veure-ho? Mireu, mireu….

3r- Sortida a la Masia de Can Deu

El passat 5 d’octubre, els nois i noies de 3r A i B, juntament amb les seves tutores i dos monitors van anar d’excursió a Sabadell. Tots i totes, en dos grups, vam poder fer dos tallers. Un era treballar una porció de terreny i l’altre, visitar l’interior de la masia. El treball del camp va consistir en airejar la terra, adobar-la, plantar-hi unes llavors de mongeta tendra i regar-la. S’ho van passar d’allò més bé. La visita a la masia els va fer ser conscients de les comoditats que tenim avui dia i les mancances que tenien els habitants d’allí. També van riure molt quan els van explicar com “festejaven” asseguts als pedrissos ( els “festejadors”) l’hereu de la casa i la noia que li havia escollit la família. S’asseien als festejadors, l’un en front de l’altra, sota la mirada inquisidora de l’àvia asseguda al balancí. I, pobres d’ells que fessin manetes i molt menys es fessin un petó!Tot això ho van representar i ens vam fer un fart de riure.

5è- Visita al Museu de la Ciència i Tecnologia de Terrassa

Els grups de 5è van visitar divendres el Museu de la Ciència i la Tecnologia de Terrassa. Van fer un taller d’engranatges i van trobar durant la visita, un simulador que fan servir a la NASA i els aviadors per practicar la manca de gravetat. Com que els nens no poden provar-ho, qui ha pujat? La Joana es va convertir en la voluntària per a què els alumnes veiessin en directe les voltes que feia! Valentaaaa!

L’AMPA passa a dir-se AFA

Divendres 19 d’octubre del 2018 els membres i assistents de l’Assemblea Ordinària de L’AMPA FRANCESC MACIÀ vam decidir, per unanimitat, canviar la denominació per la d’AFA FRANCESC MACIÀ (Associació de famílies d’alumnes de l’Escola Francesc Macià) perquè creiem que és un terme molt més… Llegeix més»