READING IN PAIRS

A l’escola aquest curs ens hem adherit al programa Reading in pairs impulsat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la Universitat Autònoma de Barcelona i planteja com a objectiu la millora de la lectura i la comprensió lectora en anglès.

La tutoria entre iguals és recomanada per la UNESCO i els experts en educació com una estratègia educativa per a l’escola de qualitat, perquè treu profit pedagògic de les diferències entre alumnes, desenvolupa actituds democràtiques, permet aprendre a cooperar i, sobretot, és un motor d’aprenentatge, tant per a l’alumne tutor (perquè ensenyar és una bona manera d’aprendre) com per al tutorat.

Setmanalment els infants de la comunitat de grans, a l’estona d’obrim portes, llegeixen i estableixen diàlegs en parelles en anglès. Complicitat, comprensió, cooperació, vincles, connexions, aprenentatge és el que podem palpar en aquestes estones compartides.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>