Ens enriquim participant al XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta

El proper 16 de març se celebrarà a Santpedor el 18è Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat pel Departament d’Educació i la Fundació Enciclopèdia Catalana amb l’objectiu de promoure l’hàbit lector i el gaudi de la lectura entre l’alumnat.

Aspirants de tercer, quart, cinquè i sisè curs de primària han llegit un fragment dels llibres La veïna més dolenta de totes les veïnes de Jordi Sierra i Estimat Monstre de Lluís Prats, davant dels companys i companyes de la comunitat.

Tots i totes les participants ho han fet molt bé i ha estat difícil seleccionar una persona representant per a cada categoria, però els infants que participaran a la semifinal del Certamen en representació de l’escola El Vinyet son:

Categoria Grumets vermells (cicle mitjà de primària): Mia Navarro i com a suplent Agnès Trilla.

Categoria Grumets verds (cicle superior de primària): Martí Cardona i com a suplent Maria Santacreu.

Enhorabona a tots quatre i molta sort als nostres “grumets vermells” i “grumets verds”!

“Els llibres em van ensenyar a pensar , i el pensament em va fer lliure”

Ricardo León