Reading in pairs

El curs 21-22 ens vam adherit al programa Reading in pairs impulsat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la Universitat Autònoma de Barcelona, aquest planteja com a objectiu la millora de la lectura i la comprensió lectora en anglès.

La tutoria entre iguals és recomanada per la UNESCO i els experts en educació com una estratègia educativa per a l’escola de qualitat, perquè treu profit pedagògic de les diferències entre alumnes, desenvolupa actituds democràtiques, permet aprendre a cooperar i, sobretot, és un motor d’aprenentatge, tant per a l’alumne tutor (perquè ensenyar és una bona manera d’aprendre) com per al tutorat.

Setmanalment els infants de la comunitat de grans, a l’estona d’obrim portes, llegeixen i estableixen diàlegs en parelles en anglès. Complicitat, comprensió, cooperació, vincles, connexions, aprenentatge és el que podem palpar en aquestes estones compartides.