Qui som

El Vinyet és una escola:

• Petita i propera, amb ràtios reduïdes
    • Les emocions són acompanyades en tot moment, per esdevenir persones amb una bona intel·ligència emocional.
    • Oberta a la vida i en què es vetlla per la reflexió constant per a generar noves idees i projectes.
    • Amb persones apassionades en el dia a dia, i en què la vocació esdevé passió.
    • Que estimula la capacitat de tenir una opinió i visió crítica.

HISTÒRIA

T’imagines una escola on l’infant sigui el protagonista, una escola oberta amb l’entorn,
sensible i experimentadora. Una escola on el petits puguin aprendre dels grans i a l’inrevés?

Els inicis
A Solsona, naixia el curs 2007-2008 la  segona escola pública de la ciutat, degut en bona part, a l’augment de població que la ciutat va viure, i a l’ increment d’alumnes que l’escola pública aleshores
patia. A partir d’aquesta necessitat es va oferir la possibilitat d’engegar una escola nova, l’escola que avui coneixem com el Vinyet. Va ser en aquest moment quan persones amb iniciativa , convicció i molta il•lusió van decidir formar part d’aquest nou projecte educatiu, un projecte diferent.

Les arrels

SABER DÓN VENIM ENS DONA ALES PER A AFERMAR LES NOSTRES PASSES FUTURES.

El Vinyet va néixer amb la il·lusió de crear una nova escola, amb un projecte educatiu viu, respectuós i centrat en l’infant com a protagonista del seu aprenentatge.

Una escola en què els petits aprenen dels grans i els grans dels petits; vinculada a l’entorn i a la natura, sensible, oberta, experimentadora…

El Vinyet: un projecte dinàmic en què mestres, infants i famílies investiguem i creen la realitat.