Sortides saludables

L’escola vol assolir l’objectiu de fomentar les sortides saludables. D’aquesta forma estem fent per el nostre entorn tot de sortides saludables des de l’àmbit de Educació Física. Aquest primer trimestre cada curs d’educació primària ha fet una sortida pels nostres boscos amb diferents itineraris. Amb l’ajuda desinteressada de l’Esperanza Blázquez, hem gaudit molt d’aquesta iniciativa i de les nostres muntanyes i boscos per fer senderisme. Des de l’escola, donem gràcies a l’Espe per ensenyar-nos rutes que hem gaudit per les nostres meravelloses muntanyes.

Reporters del Solell  > Erika Manresa, Biel Martínez i Ariel Gibanel