SANT JORDI 2018

SOLIDARITAT A LA DIADA DE ST. JORDI

La Diada de St. Jordi al nostre centre és quelcom molt especial.

La col·laboració de les famílies i veïns en els Tallers de participació i venda matinals s’ha instaurat com si fos realment una activitat de Festa Major del poble, mai millor dit…

L’assistència al Teatre, amb una obra – musical meravellosa, creada i preparada pels alumnes de 5è, també és una trobada que el públic agraeix moltíssim.

I, lògicament, el lliurament de premis dels nostres Jocs Florals, a la tarda, és una cloenda espectacular per a aquesta diada fantàstica.

Doncs bé, volem agrair-vos d’antuvi la participació en aquesta la vostra festa i encoratjar-vos encara més si cal, donat que aquest serà el segon any en que tota la vostra col·laboració desinteressada anirà a parar a la FUNDACIÓ ST. JOAN DE DEU contra el Càncer Infantil, a part també, lògicament,  del comiat dels alumnes de 6è.

PROGRAMA:

10h-12.10h
> Exposició/Venda d’objectes realitzats pels alumnes.
> West Sant Jordi (obra de teatre de 5è – 11 hores)
> Tallers de participació organitzats pels mestres i per alguns/es pares i mares.
> Exposició i activitats d’entitats del poble.

15.05h-16h
Lliurament de premis dels XXIII Jocs Florals de l’Escola El Solell.

16h-16.30h
Berenar de xocolata i coca per als alumnes (gentilesa de l’empresa de menjador).

ÀNIMS!! Veniu i gaudiu de la nostra particular Festa Major de St. Jordi al SOLELL!!  23 abril 2018