Publicació Candidatures Consell Escolar

Benvolguts pares,
Us recordem que el dia de la votació per tal d’escollir els vostres representants al Consell Escolar de centre és el dilluns 26 de novembre de 2018.
L’horari de la votació serà de 9 a 10 i de 16:00 a 17 hores.

La mesa electoral estarà constituïda a la Biblioteca del centre, a on també trobareu les paperetes amb els candidats.
Haureu d’escollir un total de 3 candidats dels 7 que s’han presentat, ja que són 3 els membres que s’han de renovar. Els candidats presentats i, per tant, elegibles del vostre sector, ordenats en ordre alfabètic, són els següents:

• THAÏS FERRÈ LILLO. Mare de la Berta Huedo (1r)
  • LOURDES GARCIA CARO. Mare de l’Aitor Pagarolas (4A) i de
    l’Emma Pagarolas (2n)
  • DIANA GUITART GASTÓ. Mare del Nil Pardo (1r) i del Roc Pardo(P3)
  • ALICIA RAYA VAQUERA. Mare de la Carla González (P5)
  • MÍRIAM REDONDO HERNÁNDEZ. Mare de l’Abril Plaza (5è) i de la Irene Plaza (P3)
  • DAVID TRAVET PLANA. Pare de la Fiona Travet (6A) i de la Txell Travet (2n)
  • CARLA VICENTE GONZÁLEZ. Mare de la Clàudia Jodar (P4)
    Esperem la més gran participació possible per part vostra, en benefici d’aquest procés i, alhora, de la nostra Escola.
    Atentament,
    La Direcció