JORNADA ESPORTIVA

El passat divendres 22 de març es va celebrar la Jornada Esportiva relacionada amb  l’Eix Transversal. Va tenir lloc al camp de futbol de la U.E. la Palma de Cervelló.

La Jornada Esportiva consisteix en fer diferents proves, relacionades amb la temàtica de l’eix, durant tot el matí. Vam participar els cursos de I3, I4 i I5 en una part del camp i, després, de 1r a 6è ens vam barrejar i vam fer altres activitats.

Com a col·laboradors especials vam tenir 6 ex-alumnes del “Solell”  per ajudar a organitzar i dinamitzar les activitats.

Vam passar un matí d’allò més divertit,  perquè vam poder fer totes les activitats proposades i ens ho vam passar molt bé.

A nivell de grup, l’activitat que més èxit va tenir era el futbol-Indi i el Corfbol feta per la Mar i el Raül.

Ens vam divertir moltíssim!

Alumnat de 5è

Alumnes de 5è