Ja ha arribat el carnestoltes!!!

Des del passat dilluns, el Rei Carnestoltes ja està aquí!!!! L’alumnat de 4rt va representar el pregó per la tarda Aquest curs, tot l’alumnat del Solell, hem elaborat les nostres pròpies disfresses a l’escola. A continuació, us les detallem:

EDUCACIÓ INFANTIL

P3:   Bufons i bufones

P4: cavalleresses , cavallers i dames.

P5: reis i reines.

CICLE INICIAL

1r i 2n: botiguers, artesans i comerciants.

CICLE  MITJÀ

3R: artesans.

4RT: comerciants.

CICLE SUPERIOR

5è i 6è: guerrers i guerreres.

Per continuar amb la gresca, durant la setmana l’alumnat seguiran els manaments del Rei Carnestoltes, i el divendres realitzarem una gran festa amb totes les disfresses que hem confeccionat a classe cooperant entre tots els companys.

Finalment, els de 6è estan preparant el judici, que es representarà el proper dimecres 6 de març per la tarda i celebrarem una gran cloenda amb berenar inclòs.

Viu amb nosaltres el Carnestoltes al Solell!!!!!!

Meritxell i Lucia, reporteres del Solell, 25/2/19 Escola El  Solell, La Palma de Cervelló