Espai familiar

Des de l’Ajuntament de la Palma s’ha dut a terme el projecte Espai Familiar;  un total de 14 sessions on s’han reunit  famílies amb fills i filles de 3 a 5 anys.

Les trobades s’han fet a l’escola El Solell, els dimarts de 15 a 17h; la última mitja hora els nens i nenes també hi han participat i s’han fet petits talles de pintura, plastilina i explicar contes.

S’ha ofert un espai acollidor i de confiança on cadascú ha pogut expressar les seves inquietuds i/o preocupacions amb la intenció de reflexionar-hi tots junts i buscar noves maneres de donar resposta a situacions del dia a dia. L’espai ha estat dinamitzat per la Ruth i la Clara, Educadores de l’Ajuntament.

Alguns dels temes que hem tractat són la importància dels límits, què ens volen dir els nostres fills i filles amb determinades actituds, hàbits saludables com el menjar o el dormir, i el  joc. També hem dedicat alguna sessió a la necessitat de cuidar-nos com a mares i pares i aprendre a dedicar-nos un temps.

Per donar una continuïtat fins a final de curs s’han programat sessions mensuals obertes a mares i pares d’educació infantil.

Les persones interessades poden dirigir-se el dia de la sessió a les 15h a la porta principal de l’Escola.