Els nens i nenes de P4 i P5 preparem la sortida al Palau de la Música

Els nens i nenes de P4 també hem escoltat i vivenciat amb el nostre cos algunes de les cançons que sortiran a l’espectacle «Trencadís de cançons».

En concret, hem treballat «La campaneta» .

A les fotos veureu que els nens i nenes estan per parelles asseguts a terra imitant el moviment d’una campana. Estan gaudint amb aquesta cançó i és una activitat que va molt bé per practicar l’equilibri. Fins aviat.

Els nens i nenes de P5 hem vist tres elements d’aquest edifici modernista que cobraran vida.

Tres motius representats en la decoració plàstica del Palau de la Música prendran vida al llarg d’aquest concert espectacle per esdevenir fil conductor i al mateix temps facilitar el coneixement del patrimoni arquitectònic del Palau de la Música Catalana. Els tres elements decoratius són: la musa de la cançó (la filadora de la façana), les semi-voltes dels pilars i el cavall alat del segon pis.

Hem estat escoltant una cançó marinera i hem imitat les onades del mar amb retalls de roba fina. Fins i tot hi hem posat un vaixell. Podeu veure les fotos clicant aquí.