Eleccions al Consell Escolar 2023

Benvolgudes famílies,

Enguany es celebren eleccions al Consell Escolar, l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

Atès la normativa del Departament d’Educació, en la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres docents, es convoquen eleccions, el procés del qual tindrà lloc al llarg d’aquest novembre.

A partir d’avui dia 2 de novembre s’inicia el procés de l’elecció dels membres dels sectors de:

– 3 membres del sector de pares, mares i tutors legals dels alumnes.
– 3 membres del sector de mestres i professors.
– 1 membre del sector de PAS.

Cens
La llista del cens dels pares, mares i tutors legals de tot l’ alumnat de l’escola El Solell estarà penjat als taulells interiors del Centre.

Heu de comprovar que les vostres dades són correctes per poder exercir el vostre dret a vot.

Hi haurà un termini de 3 dies lectius per presentar reclamacions, dins els quals es resoldran els possibles errors, els dies 3, 6 i 7 de novembre.

Presentació de candidatures
Els pares i les mares i els tutors legals dels alumnes que vulgueu ser membres del Consell Escolar, podeu presentar la vostra candidatura emplenant un imprès que també trobareu adjunt i lliurant-lo a la secretaria del centre, adjuntant-hi una fotografia mida carnet.

El 9 de novembre és el darrer dia per a la presentació de les candidatures dels sectors. Si voleu millorar l’escola, us encoratgem a presentar-vos-hi !

Votacions
És important que tingueu en compte el dia de la votació del sector de pares i mares per emetre el vostre vot mitjançant la papereta de paper. La votació serà presencial, a la biblioteca de l’escola, i es destinaran els dies i horaris següents:

Dimarts 21 de novembre, en l’horari següent:
> De 8.45h a 9.30h
> De 12h a 13 h
> De 15.45h a 16.45h

Us esperem perquè voteu als candidats i a les candidates que es proposen per a ser membres d’aquest sector.

> Document presentació candidatura Pares i Mares
> Calendari Eleccions al Consell Escolar 2023-2027