COMENCEM LES LLIGUES AL PATI

Aquest mes d’octubre, hem iniciat la primera lliga del pati dins de les activitats de dinamització de l’hora d’esbarjo que durarà tot el curs. Hem començat amb la competició de voleibol, tots els dilluns fins el mes de desembre que es jugaran les finals. El premi, és passar una bona estona jugant!!!!

Per poder realitzar-ho, hem creat una comissió de vòlei formada per àrbitres voluntaris i jugad@rs del club de vòlei de La Palma. Aquesta primera lliga participaran 8 equips composat per 6 membres, alumnat de 4rt a 6è.

Els nens i nenes estan molt emocionats amb aquest inici dels campionats escolars!!!!

Alumnes de 6è:  Iris Ariza, Mia Ferrer, Grau Ros, Sara Pascual, Maria Algaba i Danny Garcia