Concert de NADAL

Els alumnes de l’escola el Solell han composat unes nadales i les cantaran al Concert de Nadal com cada any.

A més a més, aquest es realitzarà per a les famílies al gimnàs de l’escola els dies 19 i 20 de desembre, de 15:00 a 16:30 hores. Els alumnes interpretaran per torns de cursos des de P3 fins 6è barrejats, i finalment actuaran els nenes i nenes de la coral.

I en darrer lloc, el dia 21 pel matí és representarà entre nosaltres.

Dimecres 19 de Desembre (15-16:30 h): Assistiran les famílies de P3, P4 (infantil) i 2n, 3r i 6è(Primària)

Dijous 20 de Desembre (15-16:30 h): Assistiran les famílies de P5 (infantil) i 1er, 4t i 5è (Primària)

Us animem a tots a gaudir de l’espectacle

Fiona i Laia, reporters del Solell,12/12/2018