Per què és important la lectura amb la família?

Des de l’escola sempre insistim en la importància de la lectura. Tothom reconeix que és la base de tots els altres aprenentatges i que ,amb una bona fluïdesa lectora, 6b18a27b5eb52bef700e527e6268edd5l’alumne és capaç de millorar i progressar en totes les àrees del currículum. Si cliqueu a la foto veureu les recomanacions que des de la Generalitat  es fan a les famílies en la seva pàgina “Junts per l’educació”.

Però la lectura només s’ha de fer en les hores en que l’alumne és a classe? Creiem que no. Rotundament NO.

La lectura està present en tota la vida dels nens i nenes i no només li servirà per millorar a l’escola sinó que les bones lectures l’ajudaran a ser crític/a, a tenir autonomia , a fomentar la creativitat, a desenvolupar bons sentiments , a ser més empàtic/a…

I si aquestes lectures són compartides amb els pares o els avis o els germans grans es convertiran en bonics moments per recordar.

NO desaprofiteu l’oportunitat:  Els records són un bé de gran valor!!