IV Concurs Escolar de Còmics

hr-es3Ei!! Ho heu sentit? Ja està aquí!!

Arriba com cada any el Concurs de Còmics organitzat pel Saló Internacional del Còmic de Barcelona . Es tracta d’un concurs dirigit a nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Com que aquest curs el nostre Eix és el CÒMIC ,quina millor idea podem tenir que participar i posar en pràctica totes les tècniques que hem aprés a  l’escola?

El tema d’aquest any és la història de l’aviació. Si vols participar parla amb els teus tutors i companys.Podeu fer-ho junts.

Va! Animeu-vos! Segur que teniu moltes històries que explicar.

6512007487_b91a61941f_zLes bases les podeu consultar clicant la imatge de dalt. I recordeu que us heu d’apuntar abans del 31 de gener.

Ànims i bona lectura!!