Solidaritat amb la comunitat de l’Institut Joan Ferrer

Avui, tota la comunitat educativa del Solell hem sortit al pati de l’escola per tal de solidaritzar-nos i mostrar el nostre condol pels fet ocorreguts a l’Institut Joan Fuster en el dia d’ahir, fent 5 minuts de silenci.

Hem fet veure als nostres alumnes que, davant d’aquests casos, encara s’ha de fomentar amb molta més força i energia el diàleg i el respecte entre les persones, des de que som petits. Aquesta és la prevenció més cabdal enfront de fets com els d’ahir. Alhora, també els hem destacat que això és la primera vegada que passa a Catalunya i a Espanya, per tant, que esperem que sigui un fet aïllat i no un símptoma de res.

La nostra tasca educativa, fomentant aquests valors, a casa i a l’escola és fonamental perquè això no torni a passar mai més.