Menjador Escolar

El servei de menjador de l’escola posa a disposició dels usuaris un correu electrònic, atès per la coordinadora, per tal que pogueu comunicar-vos amb ella i pogueu expressar les vostres  consultes, dubtes…

menjador@elrodonell.cat

Recordeu que al web del Consell Comarcal també hi trobareu tota aquesta informació https://baixemporda.cat/ca/menjador_escolar.html.

PREUS DEL SERVEI DE MENJADOR

Hi ha dos preus de menjador:

• 6,15 €/menú – (alumnat fix que garanteix un mínim d’ús del servei de 4 dies al mes).
  • 6,60 €/menú (alumnat esporàdic que no utilitza el servei un mínim de 4 dies al mes).

INSCRIPCIÓ AL SERVEI

ÚS ESPORÀDIC DEL SERVEI (el nen/a farà ús del servei menys de 4 dies al mes)

• No s’ha d’emplenar cap sol·licitud.

• Quan es vulgui fer ús del servei de menjador s’hauran d’adquirir tiquets. La compra d’aquests tiquets es fa a través del servicaixa de “la Caixa” amb la guia “ INSTRUCCIONS PER A LA COMPRA DE TIQUETS DE MENJADOR ESPORÀDIC – ZONA NORD” que trobareu en paper al centre i digitalment a la pàgina web del Consell Comarcal del Baix Empordà. Com a mínim es pot comprar un tiquet i com a màxim 9 en cada operació que es faci al caixer. Aquest expedeix els tiquets automàticament, juntament amb un resguard. Cada vegada que l’alumne/a vulgui fer ús del servei, haurà d’entregar el tiquet al centre el mateix dia que es quedi a dinar.

ÚS FIX DEL SERVEI (el nen/a farà ús del servei de com a mínim 4 dies al mes)

• És obligatori que la família faci la inscripció al servei. Per tant, haurà d’emplenar l’imprès corresponent en funció del tipus de pagament que es vulgui escollir.

• Les dues opcions de pagament són les següents:

A través de tiquets: el funcionament és el mateix que el de l’alumnat esporàdic, però la compra dels tiquets s’ha de fer amb la guia “ INSTRUCCIONS PER A LA COMPRA DE TIQUETS DE MENJADOR FIX – ZONA NORD”.

A través de domiciliació bancària. En aquest cas el rebut de menjador es gira per avançat entre el dia 1 i 10 de cada mes, en funció dels dies que s’han marcat a la sol·licitud. A partir del dia 20 del mes següent es crea un rebut independent amb l’abonament o càrrec corresponent en funció dels dies reals d’ús del servei. Aquesta modalitat és obligatòria per a l’alumnat que ha obtingut un ajut individual de menjador.

Les famílies tenen temps d’emplenar les sol·licituds fins al dia 14 de setembre. La poden entregar a l’Escola o directament al Consell Comarcal. Excepcionalment, en el cas de les famílies que hagin escollit la modalitat de domiciliació bancària, els girarem el rebut el dia 20 de setembre. A partir d’octubre serà sempre entre el dia 1 i 10 de cada mes. Si volen evitar que rebin dos cobraments molt seguits (setembre + octubre), tenen l’opció de comprar tiquets durant el mes de setembre (sense emplenar cap sol·licitud), i només caldrà que emplenin la sol·licitud de domiciliació bancària posant com a data d’alta l’1 octubre.

AJUTS DE MENJADOR ESCOLAR

Quant a la convocatòria per sol·licitar un ajut econòmic individual de menjador, tot i que el període ordinari per fer-ho ja ha finalitzat, s’admeten noves sol·licituds durant el curs escolar. En aquests casos, però, en el cas d’obtenir l’ajut, aquest no s’aplica amb caràcter retroactiu. Es podran acceptar sol·licituds d’ajut com a màxim fins al 10 d’abril de 2019. Per a consultes de beques de menjador les famílies també poden sol·licitar cita prèvia al telèfon 972 64 55 59.

Com a documentació adjunta al correu teniu l’imprès per a les famílies que tinguin fills/es amb algun tipus d’al·lèrgia o intolerància alimentària.

Finalment també us enviem l’enllaç de la campanya que vam iniciar el curs passat pel que fa a un menú al mes sense proteïna animal i que aquest any continuarem aplicant. https://baixemporda.cat/ca/febrer_2018.html.

Per a qualsevol dubte, l’horari d’atenció al públic de l’Àrea d’Ensenyament és de dimarts a divendres, de les 9 a les 14 h.