Projecte Apilo

Avui ens ha arribat un diploma d’agraïment per participar, el curs passat, en el programa APILO.
L’escola va aconseguir recollir 100 quilos de piles usades!!!

Pregó de la Festa Major 2018

Aquests any, els alumnes de 6è han estat els encarregats de llegir el Pregó de la Festa Major de Corçà 2018.

Tot i els nervis, van fer un pregó genial, àgil, fresc i un xic revindicatiu (Volem una escola nova!!). Van arrencar rialles i aplaudiments de tot el públic assitent.

Moltes felicitats alumnes de 6è!!

ENLLAÇ AL VÍDEO

ENLLAÇ AMB IMATGES

L’Escola va de Festa Major!!

La tarda del divendres 5 d’octubre, tota l’escola ha anat de Festa Major. Aquests any hem gaudit dels tallers de circ a càrrec de la Cia. Los Herrerita. Petits i grans ens ho hem passat d’allò més bé amb tots el tallers (malabars, monocicles, trapezi, equilibris, diàbolos…).

Moltes gràcies Ajuntament per oferir-nos un any més un espectacle per la Festa Major!!

ENLLAÇ AMB IMATGES

Plaques solars als mòduls

Aquest curs tenim moltes novetats mediambientals.
El mes de juny, l’Ajuntament  de Corçà va iniciar el sistema de recollida “Porta a porta”. A l’escola també ens hem organitzat per adaptar-nos al sistema. Cada aula té els seus contenidors i l’encarregat de mediambient els aboca, el dia… Llegeix més»

Reunions de famílies!

Benvolgudes famílies,

Us informem de les dates de les reunions de pares i mares.

CI- 1r i 2n- Dimarts 18 de setembre a les 20h a l’aula de 1r i 2n.

CM – 3r i 4t- Dijous 20 de setembre a les 20h a l’aula de 3r i 4t.

CS – 5è i 6è- Dijous 20 de setembre a les 19h a l’aula de 5è i 6è.

EI- P3, P4, P5- Dimarts 9 d’octubre a les 20:30 h a l’aula de P3.

Bon curs 18.19!!

Bon dia a tothom!

Benvinguts al nou curs escolar. Tot el claustre de mestres estem a punt per encarar aquest nou curs. Aquests dies, juntament amb l’ajut de l’AMPA i l’Ajuntament, hem estat treballant i pensant què podiem fer perquè us trobèssiu l’escola millor de com la vam deixar al mes de juny.

De segur que trobeu les novetats!!

L’alumne més gran de l’escola donarà el tret de sortida del nou curs 18.19!! Bon curs a tothom!!