Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes i benvolguts mares i pares,
El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya convoca eleccions, per tal de renovar la meitat representants als Consells Escolars dels Centres Docents públics de Catalunya.
Què és un Consell Escolar?
El Consell Escolar del centre és l’òrgan de participació… Llegeix més»

La Castanyada

El passat divendres 26 d’octubre a la tarda, vam celebrar la festa de la Castanyada. Els alumnes de cicle superior van preparar diferents jocs mentre els pares i mares ens preparaven les castanyes que ens vam menjar al final de la tarda.
Al següent enllaç podeu… Llegeix més»

Visita de la castanyera

El passat divendres 26 d’octubre va arribar la castanyera a l’escola de Corçà. Ens va explicar un conte de la tardor, també vam cantar i ballar. La castanyera ens va portar les castanyes que més tard va coure L’AMPA per tota l’escola.
Fins el proper any… Llegeix més»

Correu servei de menjador

Benvolgudes famílies,
El servei de menjador de l’escola posa a disposició dels usuaris un correu electrònic, atès per la coordinadora, per tal que pogueu comunicar-vos amb ella i pogueu expressar les vostres  consultes, dubtes…
menjador@elrodonell.cat

Projecte Apilo

Avui ens ha arribat un diploma d’agraïment per participar, el curs passat, en el programa APILO.
L’escola va aconseguir recollir 100 quilos de piles usades!!!

Pregó de la Festa Major 2018

Aquests any, els alumnes de 6è han estat els encarregats de llegir el Pregó de la Festa Major de Corçà 2018.

Tot i els nervis, van fer un pregó genial, àgil, fresc i un xic revindicatiu (Volem una escola nova!!). Van arrencar rialles i aplaudiments de tot el públic assitent.

Moltes felicitats alumnes de 6è!!

ENLLAÇ AL VÍDEO

ENLLAÇ AMB IMATGES

L’Escola va de Festa Major!!

La tarda del divendres 5 d’octubre, tota l’escola ha anat de Festa Major. Aquests any hem gaudit dels tallers de circ a càrrec de la Cia. Los Herrerita. Petits i grans ens ho hem passat d’allò més bé amb tots el tallers (malabars, monocicles, trapezi, equilibris, diàbolos…).

Moltes gràcies Ajuntament per oferir-nos un any més un espectacle per la Festa Major!!

ENLLAÇ AMB IMATGES