Projecte dol

PROJECTE DOL

Des de fa uns quants anys, tirem endavant a l’Escola el Projecte dol. Es tracta d’un projecte que aborda, d’una manera molt sensible i respectuosa, aquest concepte tan difícil d’abordar en la nostra societat.

Ens trobem davant d’un tabú que creiem que hem de trencar i naturalitzar, sempre des d’un punt de vista adequat i sensible a cada nivell educatiu.

És un projecte que es porta a terme durant les classes d’Educació en Valors, i que ho treballem des de diverses perspectives. Ja sigui a través del visionat d’algun curtmetratge o pel·lícula, així com també a través d’obres d’art o contes.

Aquest treball permet als i les alumnes expressar i fer un treball personal a través del qual aprenem a gestionar els sentiments contradictoris que ens interpel·len a tots i totes.