Trobada Erasmus a Finlàndia – Primer dia a Pielavesi

Avui ha estat un dia molt especial!  Hem arribat a l’escola a les 9 i el nostre grup d’alumnes ha tingut el primer contacte amb els infants finlandesos.  La primera activitat ha estat una “Welcome ceremony” amb tots els mestres i alumnes, on la directora ens ha donat la benvinguda i després tant el grup d’alemanya com nosaltres hem fet una petita presentació sobre el nostre país i la nostra escola.  Cadascun dels i les alumnes té una classe de referència, on han realitzat dinàmiques de coneixença amb el seu grup-classe.

Hem dinat molt d’hora, a les 10.40!  Ens ha sorprès que el menjador funciona com a self-service i cadascú se serveix la quantitat que vol.  Els i les mestres dinen conjuntament amb l’alumnat en diversos torns.  El dinar era molt bo!

Després de dinar tot el grup de Catalunya ha presentat el taller de castells al grup de 3r (que té l’edat del nostre 4t).  Ha anat molt bé.  El nostre alumnat ho ha explicat molt clar i tothom ho ha gaudit molt!

Avui l’escola s’acabava a la 1, però a tarda ens hem retrobat per jugar plegats al pati de l’escola.  Hem jugat a futbol en una pista glaçada (ice-football) i també a una variant del joc del rellotge… i a cuc-amagar a l’escola quan s’ha fet fosc.  Ens ho hem passat molt bé!